Παρασκευή, 22 Οκτωβρίου 2010

Σε 24ωρη απεργία προχωρούν οι πράκτορες του ΟΠΑΠ

Την πραγματοποίηση 24ωρης προειδοποιητικής απεργίας την Παρασκευή 5 Νοεμβρίου, ανακοίνωσαν οι πράκτορες της ΟΠΑΠ ΑΕ, σύμφωνα με απόφαση της έκτακτου ΔΣ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Πρακτόρων Παιχνιδιών Πρόγνωσης.

Στα βασικά αιτήματα των πρακτόρων περιλαμβάνεται η άμεση νομοθετική ρύθμιση που κατοχυρώνει το περιεχόμενο των συμβάσεων μεταξύ της ΟΠΑΠ ΑΕ και των πρακτόρων, η αποκλειστική διάθεση όλων των παιχνιδιών του Οργανισμού μέσα από τα πρακτορεία, η άμεση ανανέωση και βελτίωση των υφισταμένων παιχνιδιών, με ανταγωνιστικούς όρους.

Δευτέρα, 18 Οκτωβρίου 2010

Τι έγινε αλάνι;;;


Ρε τι γίνεται με αυτόν τον ΚΥΡΙΑΚΟ;;;

όλο σε άσεμνες στάσεις  τον πιάνουν οι φωτογράφοι.....

Τελευταία από το ΕΒΕΡΤΟΝ - ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ...


Τρίτη, 12 Οκτωβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ στο ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ "ΚΙΝΟ";

Επειδή τυγχάνει να εργάζομαι σε πρακτορείο ΟΠΑΠ και το ίδιο ακούω και από πελάτες του εν λόγω πρακτορείου,θα ήθελα να απαντήσω σε παίκτες διαβάζουν το εν λόγω μπλογκ.

Ως άτομο που δεν παίζει αλλά μόνο επικυρώνει τα δελτία και βλέπω πως αντιδρούν,πως περίπου παίζουν και μπορώ ύστερα από 4 περίπου χρόνια να έχω μια εμπεριστατομένη άποψη για το θέμα.


Δευτέρα, 11 Οκτωβρίου 2010

«Είναι ψεύτες και αφερέγγυοι»

Κατάληψη πρακτόρων στο περίπτερο του ΟΠΑΠ στη ΔΕΘ
Εκτός από τον «πόλεμο» ανάμεσα στον ΟΠΑΠ και τις ξένες στοιχηματικές εταιρείες, ο οργανισμός έχει ανοίξει μέτωπο και με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Επαγγελματιών Πρακτόρων Παιχνιδιών Πρόγνωσης ΟΠΑΠ (ΠΟΕΠΠΠ).
 

Το Σάββατο στις 22 Μαΐου, στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ, τα πρακτορεία έμειναν κλειστά λόγω απεργίας, καθώς οι πράκτορες έκαναν την απειλή τους πράξη, διαμαρτυρόμενοι κυρίως για το φορολογικό (ζήτησαν αύξηση από 8 σε 12%) και για την καθυστέρηση επικύρωσης από τη Βουλή των συμβάσεων αποκλειστικότητας.

Το καυτό ντέρμπι των 4 δισ. ευρώ

Οι εταιρείες στοιχημάτων διαφημίζονται ήδη στις φανέλες των ομάδων και περιμένουν την είσοδό τους και στην Ελλάδα

ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΞΕΝΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΕ ΘΕΣΗ ΜΑΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΠΙΤΑ» ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΖΟΓΟΥ - ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ «ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΙ» ΛΥΣΗ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ


Ο «πόλεμος» ανάμεσα στον ΟΠΑΠ και τις ξένες εταιρείες στοιχηματισμού έχει ξεκινήσει εδώ και πολύ καιρό και κάθε μέρα που περνάει «φουντώνει» όλο και πιο πολύ! «Είναι πολλά τα λεφτά», που έλεγε και ο Σπύρος Καλογήρου στον Νίκο Κούρκουλο στην ταινία «Λόλα» και για χάρη αυτών, τα δύο... στρατόπεδα προσπαθούν να εξασφαλίσουν το καλύτερο δυνατό ποσοστό στην «πίτα» του ηλεκτρονικού τζόγου.

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Τυπικά, ο Οργανισμός Προγνωστικών Αγώνων Ποδοσφαίρου (ΟΠΑΠ) έχει το μονοπώλιο σε ό,τι αφορά τα τυχερά παιχνίδια στην Ελλάδα. Ομως, με δεδομένο ότι δεν υπάρχει νομοθεσία για το διαδικτυακό στοιχηματισμό καταλαβαίνει κανείς ότι οι ξένες στοιχηματικές εταιρείες μπορούν να «κολυμπούν» ελεύθερα στα ελληνικά νερά και δεν είναι τυχαίο ότι, αυτή τη στιγμή, περισσότερες από 25 εταιρείες δραστηριοποιούνται στη χώρα μας.


Κυριακή, 3 Οκτωβρίου 2010

Παίγνια διαπλοκής και τζόγος

Η παγκόσμια βιομηχανία του τζόγου, όπως και η βιομηχανία των όπλων, αποτελούν "δυναμικούς και αναπτυσσόμενους" τομείς, ακόμη και σε συνθήκες βαθιάς οικονομικής κρίσης, όπου τα κέρδη τους εξακοντίζονται. Πιο πολύ μάλιστα η μπίζνα του τζόγου, καθώς λανσάρεται εντέχνως ως μοχλός εξισορρόπησης των κοινωνικών αδικιών! Ανέκαθεν το εμπόριο του ονείρου ήταν αποδοτικό, όχι βεβαίως γι' αυτόν που ονειρεύεται.

Και οι δύο χρυσοφόροι τομείς -όπλα και τζόγος- επενδύουν στον ελλειμματικό χώρο των ΜΜΕ. Είναι, άραγε, τυχαίο ότι οι βασικοί διεκδικητές των νέων παιχνιδιών στη χώρα μας είναι βαρόνοι των media; Είναι προφανής η επιδίωξη: δραστηριότητες που ενοχοποιούνται ως παράγοντες της κοινωνικής - ηθικής κρίσης να αποκτήσουν κοινωνική νομιμοποίηση μέσω της διαφήμισης του ονείρου και της παραπλάνησης. Επιχειρείται η δημιουργία συνθηκών κοινωνικής συνενοχής. Τα "φρουτάκια" π.χ. είναι κλασικό παράδειγμα... κοινωνικοποίησης του τζόγου, με στόχο ακόμη και παιδιά. Το ιντερνετικό "Στοίχημα" στην ουσία είναι καζίνο στο σπίτι.