Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Μια χρονιά γεμάτη ατάκες!

Επικές ατάκες, δηλώσεις που προκαλούν γέλιο και συνδυασμό του ποδοσφαίρου με διάφορους άλλους τομείς περιλαμβάνουν τα καλύτερα σχόλια των ανθρώπων του ποδοσφαίρου για το 2010!

Με αφορμή την ολοκλήρωση του 2010, η FIFA συγκέντρωσε τις καλύτερες ατάκες που ακούστηκαν από αθλητές, προπονητές ή παράγοντες τη χρονιά που φεύγει:

«Ήταν σαν ένας άντρας που απατά τη γυναίκα του, αλλά επειδή νοιάζεται για εκείνη δεν μπορεί να το παραδεχτεί και πηδάει από το παράθυρο…» Ο Μάσιμο Μοράτι (πρόεδρος Ίντερ) για την αποχώρηση του Ζοζέ Μουρίνιο από το Μιλάνο για τη Μαδρίτη.

«Δεν το είχα παραδεχτεί ποτέ μα είναι αλήθεια. Δεν ήμουν πολύ καλα, και στο ημίχρονο ένιωθα περίεργα αλλά συνέχισα. Σε κάποια φάση προσπάθησα να κάνω ένα τάκλιν, τεντώθηκα και έπειτα… χαλάρωσα. Ήταν χάλια, απλώς βγήκε! Ήμουν πολύ τυχερός που έβρεχε εκείνη τη νύχτα και μπόρεσα κάτι να κάνω. Με είδατε να κυλιέμαι στο χορτάρι σαν το σκύλο. Ήταν η πιο φοβερή εμπειρία της ζωής μου. Πάντως δεν ξαναβρήκα ποτέ τόσο κενό χώρο εντός γηπέδου ποτέ, όσο βρήκα στον αγώνα εκείνο μετά το συμβάν.» Ο Γκάρι Λίνεκερ (παίκτης της Εθνικής Αγγλίας στο Μουντιάλ ‘90) για την… αφόδευσή του κατά τη διάρκεια του αγώνα του Παγκοσμίου Κυπέλλου με την Ιρλανδία.

"Το να προπονείς τη Μπόκα Τζούνιορς είναι σα να κάνεις σεξ με τα παράθυρα ανοιχτά, δεν αισθάνεσαι καμία οικειότητα…» ο Κλαούντιο Μπόργκι (προπονητής) μετά την φυγή του από τον πάγκο της Αργεντίνικης ομάδας.

«Πριν μερικές ημέρες, πήγα να αγοράσω μια πίτσα κι έπεσα πάνω σε έναν παλιό φίλο που είχα να δω χρόνια, ο οποίος ήταν ο τύπος για το ντελίβερι. Μάλιστα με ρώτησε αν μπορούσα να του βρω μια δουλειά, λέγοντάς μου πως δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στην πίεση του να μεταφέρεις τις πίτσες σε μισή ώρα, περνώντας κόκκινα φανάρια, και να συναναστρέφεσαι νευριασμένους πελάτες κλπ. Αυτή είναι η στιγμή που συνειδητοποιείς πόσο τυχερός είσαι να έχεις μια τόσο καλή δουλειά σαν αυτή!» Ο Σλάβεν Μπίλιτς (προπονητής Εθνικής Κροατίας) αναφορικά για την πίεση των προπονητών.

«Μπορώ να σας διαβεβαιώσω πως ο Τζουζέπε Ρόσι δεν με χτύπησε ποτέ εκεί που λέτε! Αν το είχε κάνει δεν θα περπατούσε πια…» Ο Τζόρτζιο Κιελίνι (ποδοσφαιριστής Γιουβέντους) αποκρινόμενος σε δηλώσεις του Ρόσι – συμπαίκτη του στην Εθνική Ιταλίας.

«Θυμάμαι τόσες πολλές νύχτες που κοιμόμουν στους δρόμους. Κοιτώντας στο τι έγινε πλέον είναι σαν μια ποδοσφαιρική έκδοση της Σιντερέλα. Όλες οι θυσίες αποδείχτηκε πως άξιζαν. Το ποδόσφαιρο μπορεί να σου αλλάξει τη ζωή» Ο Μπέμπε (20χρονος Πορτογάλος ποδοσφαιριστής) μετά τη μεταγραφή του στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

«Δε νομίζω πως έχω αλλάξει το στυλ μου. Είναι αλήθεια πως παλαιότερα δεν έδινα ποτέ πάσες, αλλά το ίδιο κάνω μέχρι και σήμερα!» Ο Μάουρο Ζάρατε (άσος της Λάτσιο) για τον τρόπο παιχνιδιού του.

«Είμαι προπονητής. Δεν είμαι ο Χάρι Πότερ! Αυτός είναι μάγος, αλλά στην πραγματικότητα δεν υπάρχει μαγεία. Η μαγεία είναι μυθιστόρημα, το ποδόσφαιρο είναι πραγματικό!» Ο Ζοζέ Μουρίνιο (προπονητής) αναφορικά με την πρόσληψή του στον πάγκο της Ρεάλ Μαδρίτης.

«Μερικές φορές αφήνω τους άλλους να νομίζουν πως είμαι ο αδελφός μου. Αλλά το κάνω για να χαίρεται ο κόσμος καθώς και γιατί απλά δεν με πιστεύουν πως δεν είμαι! Πάντως αυτό δεν το κάνουμε ποτέ στα κορίτσια, το ορκίζομαι!» Ο Ραμίρο Φούνες Μορι (παίκτης των αναπληρωματικών της Ρίβερ Πλέιτ) αναφορικά με την ομοιότητά του με τον δίδυμο αδελφό του που είναι ο mvp της πρώτης ομάδας.

«Εμείς οδηγούσαμε σε κάμπριο αυτοκίνητα σε όλη τη διαδρομή προς το Γκραν Πλας στις Βρυξέλλες, όπου ένα μαύρο, κίτρινο και κόκκινο κύμα των ανθρώπων μας χάρισε μια θριαμβευτική υποδοχή! Νομίζω ότι υπέγραψα ακόμα και το στήθος μιας γυναίκας που, ακριβώς όπως και εμείς, είχε παρασυρθεί από όλα!» Ο Ζαν Μαρί Πφαφ (παίκτης της Εθνικής Βελγίου το ’86) αναφορικά με τους πανηγυρισμούς για την πρόκριση του Βελγίου στα ημιτελικά του προ 24ετίας Μουντιάλ!

«Δεν μπορούσα να το πιστέψω! Το ονειρευόμουν από τότε που ήμουν παιδί! Το καλοκαίρι ήμουν στο σούπερ μάρκετ για να αγοράσω πράγματα ώστε να διακοσμήσω το σπίτι ενόψει Μουντιάλ και τώρα είμαι κι εγώ μέλος του. Είναι απλά εκπληκτικό…» Ο Κέβιν Ντέιβις (ποδοσφαιριστής της Μπόλτον) για την κλήση του στην Εθνική Αγγλίας για πρώτη φορά στη ζωή του σε ηλικία 33 ετών.

«Έπρεπε να υπομείνω δέκα πολύ δύσκολα χρόνια. Σε προσωπικό επίπεδο έχασα τόσο το πρεστίζ μου όσο και την αγοραστική μου δύναμη. Πούλησα την Μερσέντες και ξεκίνησα να κυνηγάω τα λεωφορεία!" Ο Σέρχιο Μαρκαριάν (προπονητής Εθνικής Περού) αναφορικά με την επιλογή του να αφήσει μια δουλειά με πολύ καλές αμοιβές για να ψάξει μια καριέρα με οικονομική αστάθεια.

«Είναι όπως όταν είσαι αγρότης. Θες να μαζέψεις όσο περισσότερο σανό στο στάβλο σου για έναν δύσκολο και μεγάλο χειμώνα. Αυτό ακριβώς προσπαθούμε κι εμείς να κάνουμε.» Ο Ρομπέρτο Ντι Ματέο (προπονητής της Γουεστ Μπρόμγουιτς Άλμπιον) αναφορικά με την πορεία της ομάδας του στο πρωτάθλημα.

«Ένα πρόβλημα στην καρδιά με αναγκάζει να αποσυρθώ από την ενεργό δράση, αλλά η καρδιά μου θα συνεχίσει να χτυπά στους ρυθμούς της Ρεάλ…» Ο Ρούμπεν Ντε Λα Ρεντ μετά την απόφασή του να σταματήσει από τα γήπεδα.

«Ο Μπέιλ ήταν ασταμάτητος και έπαιζε κόντρα στον Μαϊκόν που θεωρείται από πολλούς ως ο κορυφαίος δεξιός μπακ στον κόσμο. Είναι σαν έναν μποξέρ που βγάζει τους πάντες νοκ-άουτ αλλά αυτό μετράει μόνον όταν το κάνει κόντρα στους κορυφαίους. Πλέον το έκανε κόντρα στον πρωταθλητή!» Ο Χάρι Ρέντναπ (προπονητής Τότεναμ) αναφερόμενος στον Γκάρεθ Μπέιλ μετά τον αγώνα της Ίντερ με την Τότεναμ για τους ομίλους του Champions League.

«Πηγαίνω για τζόκινγκ κάθε πρωί και μια μέρα κάποια παιδιά που πήγαιναν σχολείο έτρεξαν μαζί μου. Μάλιστα ένας κύριος φώναξε ‘είμαστε μαζί σου!’ Θυμάστε πως ο Ρόκι έκανε προπονήσεις μόνος του και κάποια παιδιά έτρεχαν ξωπίσω του; Αισθάνθηκα σαν τον Ρόκι!» Ο Φεντερίκο Μαρκέτι (Ιταλός ποδοσφαιριστής) ο οποίος έμεινε εκτός ομάδας στην Κάλιαρι επειδή αποκάλυψε πως θα ήθελε να παίξει στη Σαμπτόρια.

«Αν ο Πεπ μου έλεγε να πηδήξω από το τρίτο διάζωμα του Καμπ Νου, θα σκεφτόμουν πως σίγουρα κάτι καλό θα υπάρχει εκεί κάτω…» Ο Ντάνι Άλβες (ποδοσφαιριστής Μπαρτσελόνα) αναφορικά με την τυφλή εμπιστοσύνη που έχει στον προπονητή του, Πεπ Γκουαρντιόλα.

«Μερικοί άνθρωποι δεν μπορούν να δουν τον ιερέα σε ένα βουνό από ζάχαρη» Ο Ράφα Μπενίτεθ ειρωνευόμενος τον Ρόι Χόγκσον που τον διαδέχθηκε στον παγκο της Λίβερπουλ.


ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου