Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

Απάντηση σχετικά με το Τζόκερ και τις δήθεν στημένες κληρώσεις

Είμαι εκείνος ο πράκτορας ΟΠΑΠ που χαρακτήριζα μερικά άτομα, και όχι όλα, άσχετα και κομπλεξικά. Δυστυχώς βλέπω να επιβεβαιώνομαι με αυτά που διαβάζω απο δω και απο κει.

Δεν θα μπω πάλι στον κόπο να πω τα ίδια πράγματα, αφού μερικοί είναι ντιπ ξεροκέφαλοι. Άμα αρχίσεις να τους εξηγείς με νούμερα θα νομίσουν ότι πας να τους κοροϊδέψεις...



Αν τους πω ότι στο μαγαζί μου κάνω 1000 στήλες, ενώ σε ένα πρακτορείο στην Κύπρο κάνει 30.000 στήλες θα μπερδευτούν. Πού να αρχίσω δηλαδή να μιλάω για κατασκευαστικά συστήματα στον υπολογιστή, θα νομίζουν ότι ζω σε άλλο πλανήτη.

Όλοι αυτοί λοιπόν μου θυμίζουν εκείνους που πάνε και κάθονται 2-3 ώρες σε μια καφετερια και όταν έρχετε ο λογαριασμός πέφτουν από τα σύννεφα, πληρώνουν κανονικά και μετά μπαίνουν στα blogs για να κράξουν. Αν είχαν έστω κι ένα δράμι εγκεφάλου, θα έκαναν μια παλικαριά να ανοίξουν έναν κατάλογο και να δουν τις τιμές πριν παραγγείλουν.

Για να μην αλλάζω θέμα όμως, προκαλώ όποιον πιστεύει ότι οι κληρώσεις του τζόκερ στήνονται να πάμε μαζί εκεί στον ΟΠΑΠ κι αν δούμε τίποτα περίεργο εγώ πρώτος να τα κάνω όλα λαμπόγυαλο. Άντε, γιατί από παχιά λόγια και ψευτόμαγκες χορτάσαμε.

Όσο για εκείνη την μπούρδα ότι μια φορά κι έναν καιρό κάποιος κάπου στην Αυστραλία μπήκε μέσα οπλισμένος και είπε να γίνει η κλήρωση κι άλλη φορά και βγήκαν οι ίδιοι αριθμοί, περιμένω να ακούσω από κάποιον χρονολογία, ονόματα και αναφορές στα μέσα ενημέρωσης.

Διότι ο μύθος αυτός είναι τόσο αληθινός όσο εγώ είμαι αστροναύτης.

Αρκετά πια με τις ανοησίες του κάθε πικραμένου.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ



ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου