Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Βάφτισε το γιο του... Λάμπαρντ

Βραζιλιάνος φαν της Τσέλσι έδωσε στον γιο του το όνομα "Λάμπαρντ", προς τιμήν του άσου των Λονδρέζων. Διαβάστε την τρομερή ιστορία του.

Μπορεί να είναι Βραζιλιάνος, όμως δεν υποστηρίζει καμία ομάδα της πατρίδας του, με την μεγάλη του αγάπη να βρίσκεται στην ευρωπαϊκή ήπειρο και να είναι η Τσέλσι.

Το όνομά του είναι Λεάντρο Ταβάρες Γκουέδες, ο οποίος σε συνέντευξη που παραχώρησε αποκάλυψε πως είναι τέτοιο το πάθος του με τους "μπλε" του Λονδίνου ώστε να δώσει στον μικρό γιο του το όνομα "Λάμπαρντ" προς τιμήν του αγαπημένου του παίκτη από την Τσέλσι, Φρανκ Λάμπαρντ.
"Είναι ένα από τα όνειρά μας να έχουμε την Εθνική Αγγλίας εδώ", τόνισε αρχικά σε συνέντευξή του, αναφορικά με το φιλικό της Βραζιλίας με την Αγγλία στο νέο "Μαρακανά", και συνέχισε:

"Η πρώτη μου αγάπη είναι η Τσέλσι, όχι απλά ο Λάμπαρντ. Είμαι μεγάλος φαν της και δεν υποστηρίζω καμία ομάδα εδώ στη Βραζιλία. Έχω μάλιστα μία αυλή στο σπίτι μου που την ονόμασα "Στάμφορντ Μπριτζ.

Ο γιος μου γεννήθηκε στις 24 Απριλίου 2011, την ημέρα που η Τσέλσι απέκλεισε τη Μπαρτσελόνα στα ημιτελικά του Champions League. Ήθελα λοιπόν να κρατήσω για πάντα αυτή την ανάμνηση.
Μίλησα με τη γυναίκα μου για να δω αν θα είχε πρόβλημα να ονομάσω το μωρό Λάμπαρντ, οπότε τα υπόλοιπα είναι ιστορία".






Για την ιστορία να αναφέρουμε πως το πλήρες όνομα του παιδιού είναι Λεάντρο Λάμπαρντ Μάρτινς Γκουέδες.




ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου