Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Μουρίνιο: "Τώρα είμαι ένας από σας"


Ο Ζοζέ Μουρίνιο έκανε τις πρώτες του δηλώσεις ως τεχνικός της Τσέλσι, δίνοντας υπόσχεση στον κόσμο των Λονδρέζων για δουλειά και πάθος.

"Δεν έχω να υποσχεθώ τίποτα περισσότερο σε σχέση με εννέα χρόνια πριν, με μία διαφορά: "τώρα είμαι ένας από σας", ήταν το μήνυμα που έστειλε στους οπαδούς των  Λονδρέζων ο "special one" και συνέχισε μιλώντας στον επίσημο τηλεοπτικό σταθμό του συλλόγου:

"Στο ποδόσφαιρο είχα δύο μεγάλα πάθη, την Ίντερ και την Τσέλσι, με την Τσέλσι να είναι περισσότερο σημαντική για μένα.


Ήταν πάρα πολύ δύσκολο να την αντιμετωπίσω, το έκανα πάντως δύο φορές και δεν ήταν τόσο άσχημα. Τώρα όμως επιστρέφω σε αυτό το σύλλογο και η αίσθηση είναι φανταστική.

Υπόσχομαι ανταγωνιστικότητα, αγάπη, δουλειά και πάθος".
Επίσης ο Ζοζέ Μουρίνιο μίλησε:

Για το αν ήταν εύκολη η απόφασή του να επιστρέψει στην Τσέλσι: "Δεν ήταν εύκολη ερώτηση. Ρώτησα το αφεντικό "με θέλεις πίσω;" και το αφεντικό απάντησε "εσύ θέλεις να έρθεις"; Μετά από μερικά λεπτά είχα πάρει την απόφασή μου. Είμαι πολύ χαρούμενος. Έπρεπε να προετοιμάσω τον εαυτό μου για να είμαι επηρεαστώ συναισθηματικά στην επιστροφή μου στο σύλλογο".

Για το ποιος είναι ο στόχος του: "Θέλω να δουλέψω και να βελτιώσω την ομάδα. Η δουλειά μου έχει να κάνει με την βελτίωση των παικτών και της ομάδας. Εάν δεν το κάνω αυτό δεν θα είμαι ευχαριστημένος με τον εαυτό μου".

Για το πότε πιάνει δουλειά στους Λονδρέζους: "Δεν χρειάζομαι διακοπές. Λυπάμαι που δεν ξεκινάμε προπονήσεις από αύριο κιόλας. Λέω στους παίκτες κατά τη διάρκεια της σεζόν, όταν είναι κουρασμένοι, πως οι νίκες κάνουν θαύματα. Όταν νικάς, νικάς, νικάς, δεν είσαι ποτέ κουρασμένος. Στην περίπτωσή μου, έχει να κάνει με το μετακινούμαι σε ένα μέρος που αγαπώ. Η ευτυχία είναι πιο δυνατή από την κούραση".

Για την αποχώρησή του από τους "μπλε" το 2007: "Νομίζω ότι ήταν δύσκολη στιγμή επειδή ξέρετε ότι αγαπώ αυτό το μέρος και έχω μεγάλο δέσιμο με το σύλλογο. Δεν ήταν εύκολο επίσης για το σύλλογο. Εάν όμως το αναλύσεις ψυχρά και παραμερίσεις τα συναισθήματα, νομίζω ότι ήταν φανταστικά. Πήρα αυτό που είχα βάλει στόχο στην καριέρα μου, ενώ η Τσέλσι κατέκτησε επίσης σημαντικά τρόπαια. Τώρα είμαστε και πάλι μαζί, κάτι που είναι σπουδαίο και για τις δύο πλευρές".

Ο Ζοζέ Μουρίνιο στο Chelsea TV:









ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου