Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Φράσεις που έπαψαν να ακούγονται πλέον στις συζητήσεις μας


-Γέμισα τη δεξαμενή με πετρέλαιο για όλο τον χειμώνα.

-Με πήραν τηλέφωνο από την τράπεζα και μου είπαν ότι εγκρίθηκε το δάνειο σπιτιού.

-Φούλαρα το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου.

-Σήμερα ο προϊστάμενος μου ανακοίνωσε αύξηση μισθού.

-Ήμουνα για ψώνια στα μαγαζιά.

-Μου ήρθε το εκκαθαριστικό της εφορίας. Έχω επιστροφή!

-Βρήκα δουλειά!


-Προτιμήσαμε να πάρουμε σπίτι με δάνειο. Οι δόσεις πια είναι σαν ενοίκιο.

-Ευτυχώς στην Αθήνα δεν έχουμε άστεγους, όπως έχουν οι άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.

-Άσε, κερνάω εγώ σήμερα.

-Έγραψα το παιδί στο ιδιωτικό σχολείο, στο φροντιστήριο, στα αγγλικά και το χορό.

-Έχω πάντα φυλαγμένα στο σπίτι δυο τρεις χιλιάδες ευρώ, για μια άμεση ανάγκη.

-Καλές δουλειές! (σε εγκαίνια μαγαζιού).

-Μα δεν βλέπεις ότι το γάλα έχει λήξει. Πέτα το μην πάθουμε τίποτα.

-Τι δουλειά κάνει ο μπαμπάς σου;

-Θα φύγουμε για τριήμερο.

-Βρήκε και δεύτερη δουλειά για συμπλήρωμα. (για τον νιόπαντρο ανιψιό)

-Σε δύο χρόνια βγαίνω στην σύνταξη. (λόγια ενός αφελούς 62χρονου)

-Είστε τυχεροί παιδί μου, που δεν ζήσατε πείνα και κατοχή...






ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου