Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Πως να παίζουμε στοίχημα: άτυποι κανόνες και συμβουλές

Υπάρχουν πάρα πολλά άτομα τα οποία ασχολούνται με το στοίχημα σε όλον τον πλανήτη.

Κι όμως λίγοι από αυτούς καταφέρνουν να βγουν εν τέλει κερδισμένοι από το στοίχημα, είτε με μικρό κέρδος, είτε με μεγάλο σε αρκετές περιπτώσεις! Αυτό είναι κάτι που πλέον οι περισσότεροι το ξέρουν!

Δεν θέλω να αναφερθώ σε ερασιτέχνες και επαγγελματίες παίχτες και για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, ούτε εγώ είμαι ένας επαγγελματίας παίχτης στο στοίχημα!

Διαβάζοντας όμως αρκετές ώρες σε διάφορα forums, άρθρα, sites, κτλ διαπίστωσα με τη λογική μου και βάζοντας τις σκέψεις μου σε μια λογική σειρά, ότι όντως πρέπει να υπάρχουν άτομα σε αυτόν τον κόσμο που φυσικά δεν γίνονται εκατομμυριούχοι από το στοίχημα, απλά έχουν ένα έξτρα εισόδημα από αυτό.

Ασχολούμαι με το στοίχημα εδώ και 5 χρόνια περίπου και έχω διαβάσει, όπως είπα και προηγουμένως, πάρα πολλά άρθρα όσον αφορά με το σωστό στοιχηματισμό, τα πονταρίσματα, τη στατιστική και διάφορα άλλα.

Έτσι φέτος, για πρώτη φορά, ξεκίνησα να παίζω στοίχημα λίγο πιο σοβαρά από κάθε άλλη χρονιά τηρώντας 4 δικούς μου κανόνες και έως τώρα πηγαίνω πάρα πολύ καλά καθώς έχω καταφέρει και έχω αυξήσει το κεφάλαιό μου μέσα σε 3 μήνες 40%.


Οι κανόνες είναι οι εξής:

1) Ποτέ δεν ενθουσιάζεσαι με ένα κερδισμένο στοίχημα και ποτέ δεν απογοητεύεσαι με ένα χαμένο στοίχημα!

2) Παρακολούθησε 2 με 3 πρωταθλήματα της επιλογής σου και πόνταρε μόνο σε αυτά!

3) Το ποντάρισμά σου δεν πρέπει να ξεπερνάει το 5% του κεφαλαίου σου!

4) Το πιο σημαντικό απ΄ όλα: παίξε χωρίς άγχος!

Προσπαθήστε όσο το δυνατόν να αποβάλλετε το άγχος που τυχόν έχετε όταν ποντάρετε! Πιστέψτε με δεν θα σας ωφελήσει καθόλου!

Μπορώ να σας πω έναν τρόπο για να μην έχετε άγχος στο στοιχηματισμό σας!




Είναι ο εξής:

Όταν ποντάρετε ένα στοίχημα, όλοι οι αγχώδεις τύποι (σαν εμένα), κάθονται και παρακολουθούν τα παιχνίδια λεπτό προς λεπτό.

Αυτό σε περίπτωση που δυσκολέψουν τα πράγματα για το στοίχημά σας, δημιουργεί πολύ μεγάλο άγχος σε εσάς!

Μην μείνετε πάνω από ένα pc βλέποντας τα παιχνίδια που έχετε παίξει!


Βγείτε για έναν καφέ, κάντε κάποια άλλη δουλειά, παίξτε ένα game της επιλογής σας! Το αποτέλεσμα στα παιχνίδια που έχετε παίξει μπορείτε να το δείτε και την επόμενη ημέρα.

Εξάλλου εάν καθίσετε και το σκεφτείτε λίγο καλύτερα θα καταλάβετε ότι από την στιγμή που ποντάρατε σε ένα στοίχημα, είτε κάτσετε και δείτε live τα παιχνίδια είτε όχι, ότι είναι να έρθει, θα έρθει!

Ελπίζω να βοήθησα κάποια άτομα με αυτό μου το άρθρο να κατατοπιστούν λίγο καλύτερα!




ΠΗΓΗ

1 σχόλιο:

  1. φιλε 9ελω να παιξω για πρωτη φορα και θελω να μαθω τα βασικα...1-χ-2
    και συνολικα γκολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή