Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

«Με πίεζε να "στήσω" αγώνες»!

Ένα ένα βγαίνουν στη... φόρα τα στοιχεία της υπόθεσης που αποκάλυψε χθες το «tovima.gr» σχετικά με εμπλεκόμενο στο λαθρεμπόριο με τα καύσιμα που ήρθε σε επαφή με Έλληνα ποδοσφαιριστή ΠΑΕ της Super League, προκειμένου να «στήσει» παιχνίδι για να κερδίσει εκείνος στο στοίχημα!

Σήμερα, η ιστοσελίδα «e-reportaz» παρουσιάζει την κατάθεση του συγκεκριμένου ποδοσφαιριστή, ο οποίος κλήθηκε από τον εισαγγελέα. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ πρόκειται για 23χρονο παίκτη ομάδας της Αττικής ο οποίος δήλωσε πως πιεζόταν από επιχειρηματία-πρατηριούχο, βασικό εμπλεκόμενο στην πολύκροτη υπόθεση, προκειμένου να στήσει παιχνίδια.

«Είμαι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής και αγωνίζομαι στην ομάδα του #####. Τον #### τον γνώρισα το περασμένο καλοκαίρι σε καφετέρια του Ν. Φαλήρου. Εγώ καθόμουν με την παρέα μου και αυτός με αναγνώρισε, με πλησίασε και μου συστήθηκε ως #### και μου πρότεινε να παίξω ποδόσφαιρο σε μια ομάδα που είχε ο ίδιος σε γήπεδο 7 επί 7. Εγώ του είπα ότι θα το σκεφτώ και ανταλλάξαμε τηλέφωνα», αναφέρει αρχικά στην κατάθεση του ο νεαρός ποδοσφαιριστής.

Στη συνέχεια εξηγεί πως πήγε να παίξει στην ομάδα και αφού γνωρίστηκε καλύτερα με τον επιχειρηματία πήρε το θάρρος και του δανείστηκε 5.000 ευρώ. Όταν όμως δεν μπόρεσε να τα επιστρέψει, ο πρατηριούχος τού τόνισε πως υπάρχει κι άλλος τρόπος να πάρει τα λεφτά του... «Ο άλλος τρόπος ήταν μέσω του στοιχήματος. Μου ζητούσε να διαμορφώσω κάποιο αποτέλεσμα, να του το πω προκειμένου να το παίξει στο στοίχημα και να κερδίσει τα χρήματα. Επίσης, μου έλεγε να προσπαθήσω να πείσω και τους συμπαίκτες μου να στήσουμε κάποιους αγώνες για να βγάλουμε όλοι χρήματα και αυτός και εμείς» αποκαλύπτει ο 23άχρονος.

Στη συνέχεια εξηγεί πως δεν το έκανε και απλά κέρδιζε χρόνο, λέγοντας στον επιχειρηματία πως θα «στήσει» το ματς, αλλά τελευταία στιγμή του έστελνε μήνυμα «άκυρο», τονίζοντάς του πως τους πήραν χαμπάρι!

Στο ίδιο δημοσίευμα υπάρχουν και μηνύματα που έστελνε ο ποδοσφαιριστής στον επιχειρηματία, από τα οποία βέβαια προκύπτει πως δεν του χρωστούσε μόνο 5.000, αλλά γύρω στις 25.000! Το πρώτο μήνυμα έχει σταλεί Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014, δυο ημέρες πριν από αγώνα της ομάδας του στην Αθήνα: «Άκυρο μας καταλάβανε έχει γίνει της πουτάνας, προσπαθούμε να σε κρατήσουμε μακριά.. Αύριο θα σου φέρω τα λεφτά».

Στις 24 Ιανουαρίου στέλνει άλλο μήνυμα, αναφέροντας ότι είναι στα αποδυτήρια και περιμένει τα λεφτά για να του τα πάει το βράδυ, αλλά την ίδια ημέρα, το απόγευμα και το βράδυ στέλνει δυο ακόμη μηνύματα. Στο πρώτο λέει ότι θα γίνει... και πουτ*** στη Συγγρού προκειμένου να βρει τα λεφτά, ζητώντας του μάλιστα να μην χαλάσουν εντελώς τις σχέσεις τους γιατί έχουν και άλλες δουλειές…

Στο επόμενο μήνυμα λέει ότι περιμένει να μπει ένας πρόεδρος στην ομάδα, ότι από Δευτέρα θα έχει πληρωμές γιατί του χρωστάνε 30.000 και ότι θα του πάει τα 20.000-25.000 ευρώ!



ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου