Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Το "άδειασμα" του Κρόιφ

Αν μία στιγμή μπορεί να προσδιορίσει ένα Παγκόσμιο Κύπελλο τότε η ντρίμπλα του Κρόιφ στον Σουηδό Όλσον είναι μοναδική!


O αγώνας του 3oυ ομίλου Σουηδία - Ολλανδία στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Γερμανίας το 1974, είχε λήξει 0-0. Οι Σουηδοί είχαν πάρει ένα θετικό αποτέλεσμα απέναντι στους "οράνιε" και μετέπειτα φιναλίστ του τουρνουά ωστόσο, μετά το ματς, κανείς δεν σχολίαζε το αποτέλεσμα.

Όσοι παρακολούθησαν τον αγώνα έμειναν εντυπωσιασμένοι με την ντρίμπλα του Γιόχαν Κρόιφ στον Σουηδό Όλσον. Σε μία στιγμή υψηλής τεχνικής κατάρτισης ο Κρόιφ "άδειασε" τον αντίπαλο του κερδίζοντας το χειροκρότημα και τον θαυμασμό.

"H μπάλα παιζόταν στο κόρνερ και η πρώτη μου σκέψη ήταν να παίξω επιθετικά και να του πάρω την μπάλα. Ήμουν χαρούμενος γιατί τον είχα στο κόρνερ", θυμάται ο Όλσον. "Για να είμαι ειλικρινής δεν κατάλαβα τι έγινε μετά.

Την μία στιγμή νόμιζα ότι είχα την μπάλα αλλά την άλλη αντιλήφθηκα ότι δεν την είχα. Δεν είχα δει ποτέ μου κάτι τέτοιο. Ο κόσμος και οι συμπαίκτες μου γελούσαν με αυτό που είδαν.

Μετά το παιχνίδι όλοι ήθελαν να μου μιλήσουν για την φάση με τον Κρόιφ. Δεν έχω κουραστεί να την βλέπω. Είμαι περήφανος για την καριέρα μου αλλά αυτό που έκανε ο Κρόιφ ήταν πέρα από τις ικανότητες μου.

Μπορούσε να το κάνει με οποιονδήποτε αντίπαλο και νιώθω τυχερός που ήμουν εγώ εκείνη την ημέρα. Tυχερός που αντιμετώπισα τον Κρόιφ".









ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου