Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

O διαιτητής που είναι πιο κοντός από… το σημαιάκι του κόρνερ!


Τον τίτλο του πιο κοντού ρέφερι κατέχει ο Τσεμ Γιαζιρλίογλου, που σφυρίζει από το ύψος του 1 μέτρου και 38 εκατοστών!

Ο διαιτητής – νάνος είναι Γερμανός με τουρκικές ρίζες και δεν ενοχλείται καθόλου από τον χαρακτηρισμό «πιο κοντός και από το σημαιάκι του κόρνερ» που του έχουν «κολλήσει» οι συνάδελφοί του.

Ο Γιαζιρλίογλου άρχισε να ασχολείται με το ποδόσφαιρο ως παίκτης, όμως -όταν τον έβαλαν… μόνιμα στον πάγκο μιας και με το ζόρι «έπιανε» κεφαλιές- αποφάσισε να γίνει «άρχοντας» στους αγώνες.



«Εδώ και τρία χρόνια είμαι στην έβδομη κατηγορία. Αλλά είμαι πολύ φιλόδοξος και θέλω να διευθύνω ματς στην τέταρτη ή στην πέμπτη κατηγορία», δηλώνει ο ίδιος και παραδέχεται πως κάποιες φορές πρέπει να τρέχει περισσότερο από τους άλλους για να βλέπει τι γίνεται εντός του αγωνιστικού χώρου.





Με το 1,38 του, πάντως, έχει… συμβιβαστεί: «δεν είναι εύκολο να υποδείξω μόνος μου ένα οφσάιντ. Όμως,  παρά το μειονέκτημα που έχω με το ύψος μου, έχω επιβλητική παρουσία χάρη στην προσωπικότητά μου και είμαι σεβαστός. Το ύψος σε διευκολύνει σε πολλά πράγματα όμως δεν είναι τα  πάντα», αναφέρει!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου