Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

«Ο Πνευματικός μου αποφασίζει»!


Ο... Πνευματικός και η Παναγία θα αποφασίσει για το αν ο Αγγελος Αναστασιάδης θα καθίσει στον πάγκο της ΑΕΚ! Αυτό τουλάχιστον δήλωσε στο www.aek-live.gr κι αυτό επανέλαβε στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τον Βασίλη Βέργη στη διάρκεια της εκπομπής «Αντεπίθεση».


«Θα αποφασίσει ο Πνευματικός μου» είπε χαρακτηριστικά ο Αναστασιάδης στον Βασίλη Βέργη, εξηγώντας πως σ' αυτόν θα πάει για να πάρει την τελική του απόφαση, όπως έκανε και τις προηγούμενες φορές που κάποια ομάδα του πρόσφερε δουλειά...

Θέλοντας μάλιστα να δείξει πόσο σημαντική είναι η άποψη του Πνευματικού του, τόνισε, πως όταν δέχτηκε την πρόταση από τον ΠΑΣ, ο ίδιος δεν ήταν ιδιάιτερα «ζεστός», ωστόσο, ο Πνευματικός του είχε άλλη άποψη και τον έπεισε να πει το «ναι»...

Λίγο νωρίτερα, ο Ελληνας τεχνικός είχε μιλήσει στο aek-live.gr για τον ρόλο της Παναγίας... «Δεν αποφασίζω εγώ. Η Παναγία θα αποφασίσει...», είπε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε στο ίδιο… πνεύμα: «Ξέρω πολύ καλά τι μου γίνεται... Με την βοήθεια της Παναγίας θα απαντήσω στην ΑΕΚ. Όχι μόνος μου. Ποτέ δεν λειτουργώ μόνος μου. Έχω την Παναγία πάντα στο πλευρό μου».


Στις δηλώσεις του, ο Αγγελος Αναστασιάδης, επιβεβαίωσε τις χθεσινές επαφές με τους «κιτρινόμαυρους»: «Έχω μιλήσει με τον κ. Δημητρέλο, σε πολύ καλό κλίμα, τα έχουμε πει όλα, έχω ρωτήσει όλα όσα χρειαζόταν να μάθω και είμαι έτοιμος να δώσω την απάντηση μου το βράδυ. Για αυτό κάντε λίγη υπομονή ακόμη... Μέχρι το βράδυ... Είπα ότι θα απαντήσω απόψε και θα απαντήσω... Μακάρι όλα να πάνε καλά.... Ξέρω ποια είναι η ΑΕΚ και πόσο μεγάλη υπόθεση είναι να σου ζητάει να καθίσεις στον πάγκο της».


Τέλος, εμφανίστηκε συγκινημένος από την αγάπη του κόσμου της ΑΕΚ: «Αυτό που ζω από προχθές είναι πρωτόγνωρο. Με σταματάει κόσμος στον δρόμο, κόσμος που δεν γνωρίζω και με παρακαλάει να έρθω στην ΑΕΚ. Ειλικρινά με έχει συγκινήσει η αγάπη και η προσήλωση του κόσμου της ΑΕΚ στην ομάδα του. Δεν το περίμενα... Με παίρνουν τηλέφωνο, με πλησιάζουν μέσω φίλων, όπου σταθώ και όπου βρεθώ τα τελευταία 24ωρα ακούω μόνο 'έλα στην ΑΕΚ..' Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φίλους της ΑΕΚ».

Οσον αφορά στην διάθεση του ίδιου να συνεργαστεί με την ΑΕΚ και ανεξάρτητα από την κατάληξη της υπόθεσης, ο Αναστασιάδης τόνισε: «Από την μεριά μου, είμαι θετικός για την ΑΕΚ γι αυτό και κατέβηκα στην Αθήνα για να ακούσω την πρότασή τους γιατί με ενδιαφέρει. Ειδάλλως αν δεν ήθελα, δεν θα πήγαινα σε αυτό το ραντεβού»



ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου