Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Το αντιαθλητικό χτύπημα του Ντε Γιονγκ στον Αλόνσο

Ο Ολλανδός Νάιτζελ Ντε Γιονγκ, σημάδεψε αρνητικά την παρουσία του στον τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου το 2010. Η απροσεξία του παραλίγο να κόψει την μπάλα στον Τσάμπι Αλόνσο.

Η επίμαχη φάση συνέβη στο πρώτο ημίχρονο όταν με τις τάπες του παπουτσιού του χτύπησε αντιαθλητικά στο στήθος τον Ισπανό.

Αρχικά, υπήρχαν φόβοι για σοβαρό τραυματισμό του Αλόνσο και αποχώρηση του από τον αγώνα ωστόσο, μετά από λίγο συνήλθε και συνέχισε το ματς.

"Ήταν ένα από τα πιο σκληρά μαρκαρίσματα που έχω δεχθεί στην καριέρα μου. Δυσκολεύτηκα να συνεχίσω στον αγώνα", δήλωσε ο Αλόνσο για το "δολοφονικό" μαρκάρισμα του Ντε Γιονγκ.

Ο Ολλανδός, παραδέχτηκε το λάθος του και δήλωσε ότι ήταν τυχερός που δεν αποβλήθηκε καθώς ο Αγγλος διαιτητής Χάουαρντ Γουέμπ, τον τιμώρησε με κίτρινη κάρτα.

"Φοβήθηκα ότι δεν θα έπαιρνα απλά μία κίτρινη κάρτα. Φαίνονταν χειρότερα. Για να είμαι ειλικρινής δεν είδα τον Αλόνσο να έρχεται προς το μέρος μου. Είχε συγκεντρωθεί στην μπάλα και κατά λάθος τον χτύπησα στο στήθος. Ήμουν τυχερός που πήρα κίτρινη κάρτα".

Το γκολ του Ινιέστα στην παράταση "χρύσωσε" το χάπι για το σκληρό μαρκάρισμα στον Αλόνσο, καθώς χάρις σε αυτό η Ισπανία στέφθηκε παγκόσμια πρωταθλήτρια για πρώτη φορά στην ιστορία της.









ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου