Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

«Στείλε τώρα τα πέντε και τα υπόλοιπα τη Δευτέρα»!

Νέοι διάλογοι ανάμεσα σε προέδρους, διαιτητές και μάνατζερ από τον υπερκοριό της ΕΥΠ βγαίνουν στο φως της δημοσιότητας, σχετικά με το σκάνδαλο των στημένων αγώνων.  
Στους διαλόγους που δημοσίευσε η τηλεοπτική «Δίκη» του ΣΚΑΪ εμφανίζονται παράλληλα να μιλούν και υπάλληλοι της ΕΠΟ, μαζί με προέδρους και μάνατζερ, καταδεικνύοντας το μέγεθος της διαφθοράς στο ελληνικό ποδόσφαιρο.

Διαβάστε αναλυτικά τι κατέγραψε ο υπερκοριός της ΕΥΠ για το σκάνδαλο των στημένων αγώνων:


 
ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΠΡΟΕΔΡΩΝ (11-4-2011)

Β: Εντάξει. Τι να πεις τώρα, άστο, άστο από πού γλιτώσαμε.
Α: Γλίτωσες από μένα, γλίτωσες που δεν έδωσα το ματς , που ήρθαν με 500 χιλιάρικα με την τσάντα να πούμε, με κατάλαβες;
Β: Ναι, ναι. Τι να σου πω;
Α: Για να ξέρεις να πούμε.
Β: Το ξέρω πρόεδρέ μου.
Α: Μ… είναι πάντως, τους σιχαίνομαι, τους έχω σιχαθεί φίλε μου.
Β: Δεν έχεις άδικο και νομίζουν ότι μπορούν να δεσμεύσουν όλο το ποδόσφαιρο.
Α: Ποιον να δεσμεύσουνε μωρέ; Οι μόνοι αξιοπρεπείς με το κεφάλι ψηλά είμαστε.
Β: Έτσι, έτσι


ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΑΝΑΤΖΕΡ-ΠΡΟΕΔΡΟΥ (8-4-2011)

Α.: Ελα πρόεδρε
Β.: Ελα τι έγινε ρε; Καλημέρα αγάπη μου. Τα έστειλες;
Α: Όχι δεν στα έστειλα ακόμα, θα σου στείλω όμως 5 σήμερα
Β: Στείλε 5, στείλτα τώρα όμως
Α: Τη Δευτέρα τα υπόλοιπα.
Β: Ναι στείλε, τώρα όμως έτσι;
Α: Σε φιλώ, στα στέλνω


ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΠΡΟΕΔΡΩΝ (19-4-2011)

Β: Οι δυο μας μιλάμε, άκου. Στο τελευταίο ματς η -------έδωσε πραγματικά πολλά χρήματα στον Ε.
Α: Εδωσε, ε;
Β: Ναι, ναι, πολλά... ο Κώστας.
Α. Ναι, ναι, κατάλαβα.
Β: Ο δικός σου ρε!.
Α: Ναι, ναι, κατάλαβα, κατάλαβα.
Β: Οταν λέμε πολλά, εννοούμε πολλά. Σιγά τώρα ο Ε. να μη σκιζότανε να κάνει... θα σου πω λεπτομέρειες.
Α: Εντάξει.
Β: Πάρε με ό,τι χρειαστείς.
Α: Εντάξει, φιλιά.


ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ-ΔΙΑΙΤΗΤΗ (23-4-11)

Β': Ναι;
Α: Μιχάλη, ο πρόεδρος είμαι, τί γίνεται;
Β: Τι γίνεται; Τι κάνουμε; Καλά;
Α: Σε πήρα να σου δώσω συγχαρητήρια πως γνώριζες ότι αυτοί οι παίκτες δεν θα παίξουν με τον Άρη.
Β: ..... (γέλια) .... Όλοι.
Α: Όλοι όμως. Κι από την Ξάνθη κι από μένα.
Β: Μου το έλεγε ο Τάκης μετά.
Α: Καλά, ότι πήρες χαρτάκι δεν το συζητάμε.
Β: Πήρα χαρτάκι;
Α: Αλλά να ξέρεις ότι δεν ξηγιούνται έτσι οι άνδρες.
Β: Πήρα χαρτάκι; Από ποιόν;
Α: Στο λέω, εντάξει. Δεν ξηγιούνται έτσι, γιατί δεν ήταν μόνο σε μένα, ήταν και στην Ξάνθη! Και με την Ξάνθη δεν παίζουν, μ' ένα σμπάρο δύο τρυγόνια. Η Ξάνθη δεν έχει 4 παίκτες την άλλη εβδομάδα με τον Άρη που παίζει!
Β: Δεν ήταν κάρτες δηλαδή;
Α: Θες να ήτανε; Οι 3 ήταν τραβηγμένες και από τις 2 πλευρές. Οι άλλες ήτανε, εντάξει.
Β: Και μου 'δωσε ο Άρης χαρτάκι;
Α: Δεν ξέρω ο Άρης, μπορεί να σου 'δωσε κάποιος άλλος, αλλά εγώ έτσι το θεωρώ, δεν είναι τυχαίο αυτό.
Β: Όχι, όχι, όχι.
Α: Εντάξει, εντάξει. Δεν πειράζει, να 'σαι καλά. Να ξέρεις ότι εγώ είμαι ωραίος με τους άνδρες, εμένα μου αρέσουν οι ανδρικές εξηγήσεις. 8 κάρτες σε ένα παιχνίδι που ήταν μονόπλευρο;
Β: Εγώ επειδή λέω τον εαυτό μου άνδρα, δεν πήρα κανένα χαρτάκι.
Α: Μακάρι να είναι έτσι, εγώ σου λέω ότι πήρες.
Β: Εντάξει.
Α: Και ξέρω από ποιόν, θα τα πούμε, όμως, για να μη μιλάμε από το τηλέφωνο.
Β: Εντάξει. Ναι, ναι, γιατί είναι επικίνδυνα.



ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ-ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΕΠΟ (27-4-11)

Α': Κάτσε να βάλω πλάτη κι εγώ τώρα, γιατί το έχω πάρει επί προσωπικού. Να πάνε να γαμ...! Εσύ τα χαρτιά που σου είπα τα κρατάς αυτά; Με τις άλλες τις ομάδες αυτά τα χαρτιά που σου δώσανε τα κρατάς;
Β': Αυτά πρέπει να τα έχω. Αν θυμάμαι καλά, πρέπει να τα έχω.
Α': Τι είναι αυτή η περσινή;
Β': Όχι, μέσα στον Ιανουάριο έληγε.
Α': Τι ψεύτικη, τι πλαστότητα είχε;
Β': Δεν είχε πλαστότητα, ήταν ότι έληγε μέσα στον Ιανουάριο, 4 Ιανουαρίου έληγε.
Α': Α, μάλιστα. Και σου δώσανε εσένα μετά, έτσι;
Β': Ε, ναι.
Α': Στον Ηρακλή τις τις κάνατε στις 10 του μηνός; Πότε;
Β': Κάτι τέτοιο, μετά τις 10.
Α': Κι έληγε 4 αυτό που σου δώσανε.
Β': Μπράβο, αυτό είναι το θέμα.
Α': Κατάλαβα., θα κατέβω αύριο, να βρεθούμε να τα πούμε από κοντά, έτσι;
Β': Αδερφέ θα το' θελα. Ποιος είναι ο δικηγόρος; Πως τον είπες ρε φίλε;
Α': Ρε σου' πα, τον καλύτερο δικηγόρο θα σου βάλω και δεν θα δώσεις και τίποτα. Άστα πάνω μου



ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΠΡΟΕΔΡΩΝ (27-4-11)

Α': Όντως εκεί πήρα να πούμε, είναι ψεύτικη... όχι ψεύτικη, έχει λήξει η ασφαλιστική που είχανε καταθέσει. Έληγε 4 του μηνός και αυτοί κάναμε μεταγραφές 15.
Β': Και τι κάνανε; Το αλλάξανε τώρα;
Α': Γιατί έβγαλε μία ανακοίνωση η ΕΠΟ... μου έκανε εντύπωση, πήρα τον Σοφοκλή, δεν ήξερε ότι έβγαλε η ΕΠΟ ανακοίνωση. Πως γίνεται ρε πού... να βγάζουν ανακοίνωση, να λέει ότι ήταν σωστή του Πανιωνίου χωρίς να ξέρει ο Σοφοκλής;
Β': Μήπως σου λέει ψέμματα; Μήπως ήξερε και μας δουλεύει;
Α': Μου είπε: "Δεν το ξέρω, θα τη δω" και τέτοια.
Β': Που είσαι εσύ; Πάνω;
Α': Ναι, γιατί το πράγμα βλέπω να παρεκτρέπεται και να πηγαίνει προς αλλού. Πάνε να τον εκβιάσου.
Β': Ναι.
Α': Κατάλαβες; Με τραμπουκισμό γίνεται η ιστορία. Δηλαδή τον έχουν μελετημένο καλά, ξέρουν που που πονάει, ποιο είναι το αδύνατο σημείο και εκεί το χειρίζονται. Δηλαδή στην απειλή, κατάλαβες;
Β': Μπορεί και να είναι έτσι, αλλά κι αυτός από την άλλη μεριά, άμα είναι έτσι, γιατί δε σου ζητάει βοήθεια; Γιατί δε μου το λέει εμένα;
Α': Δεν το ξέρω.
Β': Πάρε με αύριο μετά από κει.
Α': Θα σε πάρω. Εντάξει αγάπη μου;
Β': Καλό ταξίδι. Άντε γεια.



ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου